Pagina's

vrijdag 15 november 2013

Kletsen met anne

Heyy,
Het leek me leuk is een kletsen artikel te schrijven waar ik gewoon 
Over alles en niks praat.
Ten eerste wilde ik even kwijt dat ik vandaag met mega shiny lokken de deur
Uit liep met dank aan gliss kurr nieuwe haarmasker ik ben er superblij
Mee :

Hebben jullie trouwens gezien dat ik naar de kapper ben geweest ik heb mijn lok 
laten doorlopen ik vond het best eng er lag allemaal haar op de grond oke dat is overdreven.
Maar er ging meer af dan het lijkt !En verder was het een normale schooldag .
Helaas!
Nouja niet helemaal saai, ook genant want ik heb natuurlijk mijn dagelijkse.
Maar toen ik thuiskwam veranderde dat gelijk weer!
Heide kwam me tegemoet en ging echt superschattig liggen ik wilde 
haar op de foto zetten maar ze kwam al nieuwsgierig naar de camera 
toegelopen dat was ook leuk 
dus heb ik maar gelijk een fotoshoot voor Heide gedaan haha heide 
vond het wel spannend!

Ahh ik smelt altijd als ik naar Heide kijk of fotos van haar er waren meer fotos en 
Op sommige keek ze superschattig maar dit is wel genoeg.
Trouwens
Ik ben superblij over de layout van het blog nu!Ook al zeg ik het zelf
Want ja het klinkt mischien een beetje opschepperig
want ik heb het zelfgedaan maar ik vind het veel overzichtelijker!
En nog iets ik wil nog een diy maken dus die zullen jullie snel online zien staan.
Dit was het meest rommelige artikel ooit van mij maar ik vond het wel leuk om
Te doen en even lekker te kletsen,vinden jullie dit ook leuk?


Ik ga nog fijne en snelle receptjes voor maskertjes op in een artikel of filmpje op het
Blog zetten ook ben ik nu bezig met een kookartikeltje speculaas met sinterklaas
Druk druk en veel artikels op de site:)
Ik ga snel beginnen met het speculaas want wat dichtbij komt is sinterklaas.
Love

Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten