Pagina's

maandag 11 november 2013

Red lips........

Vandaag voor jullie een review van een knalrode lipstick. Een rode lipstick is een klassieker. Om je outfit net die ene extra finishing touch te geven of voor een mooie simpele make-up look. Ik heb vorige week een mooie lipstick gekocht in de kleurrr…. Rood J en ik vandaag laat ik aan jullie weten wat ik er nou van vind.
De lipstick is van het eigen merk van de DA drogist.  De kleur is een rood, niet knalrood maar wat dieper rood. Het omhulsel is mooi zilver en het ziet er niet goedkoop uit. 
                                                         

Je kan deze lipstick kopen in alle filialen van de Da, het is een van de lipsticks uit de creamy lipstick collection. De kleur is 008.



Het is een fijne lipstick die goed blijft zitten. Als je iets eet overleeft hij het niet maar drinken gaat prima. Het voelt lekker zacht aan op mijn lippen en later droogt hij mooi op. Als je echt een wouw effect wil creĆ«ren kan je er nog een transparante lipgloss overheen doen. Het is kortom een mooie lipstick die fijn aanvoelt op mijn lippen. Ook nog bugdetproof   (3 euro). Een mooie lipstick voor overdag maar ook voor op een feestje. Bij mij staat de lipstick zo.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten