Pagina's

dinsdag 8 oktober 2013

Haar doen

Heey ,
Het viel me op dat ik de laatste tijd op straat en op blogs allemaal vlechten en haardingen
(is daar een speciaal woord voor?) zag.Dus ik ging het zelf ook proberen ik wist echt niet hoe ik moest invlechten maar inplaats van het op youtube op te zoeken begon ik eigenwijs het zelf uit te vogelen ,en dat lukte.Maar ik wilde zoals ik wel is in films zag  zo een mooie draaiknot maken bij mezelf ging dit te lastig dus probeerde ik het bij Sofia,nou zoals jullie mischien wel weten als je eerder op het blog hebt gekeken: Sofia heeft een supergrote krullenbos,dus dit was best wel lastig.Maar na een halfuurtje had ik wel de draaiknot die ik wilde maken: 


Ik vind het resultaat zelf best leuk gelukt,willen jullie dat ik een filmpje maak hoe ik dit heb gedaan zeg het in de reacties 
X Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten