Pagina's

zaterdag 19 oktober 2013

Mijn dag in foto's


Heey , het leek me leuk om een foto,en video dag te maken maar een speciale dag wilde ik wel en dat was gisteren , we hadden een klassenfeest en het thema was : Beroemde Personen.
Ik ging zelf als Demi Lovato en later op de zijn we (Sofia ik en mijn moeder) naar Drente gereden in de bossen naar ons herfsthuisje waar we een week blijven.Veel plezier met kijken!

Pink, echt cool gedaan ook haar haar roze geverfd!
En allemaal oude rocksterren haha
Katy Perry 
Taylor Swift
Rihanna
Rihanna en Katy
En ahh Psy het broertje van twee jongens uit de klas goeie move move,haha
En in de klas heb ik nog veel foto's gemaakt maar dit vond ik dus de leukste ik was helemaal vergeten een goede foto van mezelf te maken in de klas .Dus in de middag(de makeup is er al wel half af dus het is minder look a la Demi )

En toen was het alweer tijd om mijn laatste spullen bij elkaar te pakken en snel te eten om naar Drenthe te gaan
Al mijn make up eraf en in de auto.
En we reden verder verder ...
 2uur lang
We kwamen aan en het lichtje scheen
Het keukentje de huiskamer
Nog een foto 
En mijn slaapkamertje
En toen zat ik samen met Sofia en mijn moeder gezzelig in het herfsthuisje chocomel te drinken 
Fijne vakantie 
Anne


























Geen opmerkingen:

Een reactie posten