Pagina's

zaterdag 19 oktober 2013

Herfst Tagg

Het is herfstvakantie we zitten in een herfsthuisje dus het is nu toch echt tijd voor de Herfsttag!We hebben de vragen een beetje moeten aanpassen want er stond je dat moest naar jullie maar het zijn wel dezelfde vragen als de Herfsttag vaeel plezier met lezen!

Wat vinden jullie het leukste van de herfst?
 Allebei vinden we dat gezellige en knusse in huis wat je in de zomer niet hebt zoals (geur)Kaarsjes aan, een kopje thee, dekentje met een leuke film.Of lekker even in het bos wandelen met je hond of vriendinnen.


Wat is jullie  favoriete drinken voor in de herfst?
Allebei vinden we chocomel en thee voor in  de herfst toch wel het lekkerst.


Favoriete lipstick?
Anne: Ik vind Labello heel fijn het houd je lippen zacht en ze hebben ook allemaal kleurtjes niet heel veel pigment maar je lippen zien er wel verzorgd uit.
Sofia: ik vind rode lipstick altijd mooi maar in de herfst het mooist.


Favoriete kleur op de ogen in de herfst?
Onze oogkleur is anders maar uiteindelijk vinden we warme kleuren het mooist in de herfst.


Wat dragen jullie  het liefst in de herfst?
Anne:Thuis draag ik het liefst mijn thuispak ,en buiten truien sjaals en warme laarsjes
Sofia:Een sjaal en een dikke trui.


Wat ga/wil je jezelf nog cadeau doen deze herfst?
Anne:Ik wil het blog .nl laten hebben inplaats van blogspot.nl
Sofia:Meer geur kaarsen ik vind ze echt heel fijn!



Favoriete plaats om te zijn in de herfst?
Allebei:Thuis op de bank met een kopje thee, fleece deken, veel dvd’s, en natuurlijk in het bos een wandeling maken.

Heb jij nog leuke plannen voor de herfst?
Allebei: het is nu herfst en we zitten in een huisje en dat was dan ook de planning en ook nog is super leuk!

En wat zijn jou antwoorden zet het bij de reacties!

Liefs Anne & Sofia




Geen opmerkingen:

Een reactie posten