Pagina's

zondag 17 november 2013

Onbekende nagellakjes review

Hooi,
Ik ben gister in een paar winkels geweest de hema,kruidvat,etos maar ik zag niet een speciale kleur waarvan ik zoiets had ,wow en een onbekend merk leek me ook wel is leuk.Toen ik vandaag op de markt liep zag ik zulke leuke,een van Carlo di Roma en twee waar geen merk opstond ook niet op de achterkant wel stond er Vernis a Ongles  op de voorkant zou dat het merk zijn?Dit zijn ze:


 Te beginnen bij die van Carlo di Roma tien ik hem zag liggen wilde ik  hem gelijk, net een sterrenhemeltje en hij lakt superfijn niet een te dik kwastje en niet te dun wel heb je 2 laagjes nodig tot je de kleur krijgt.

De lichte groen van Vernis a Ongles vond ik gewoon een hele mooie kleur hij is niet heel bijzonder maar is wel fijn en ook dit kwastje is super deze dekt in een keer.

 En als laatste de ijsblauw van Vernis a Ongles dit is mijn lievelingskleur dus dat verklaart genoeg over de kleurkeuze,deze is behalve de kleur hetzelfde als de groene dus dekt ook in een keer en een fijn kwastje.

Dit zijn ze op mijn nagels:

Ik wilde nagellakjes die goed waren maar die nog niet kende en dat is gelukt,ik ben er superblij mee en ze waren ook nog is goedkoper dit ga ik vaker proberen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten