Pagina's

zondag 3 november 2013

Diy Haarstrik van weinig spullen!

Heyy het was weer tijd voor eenDiy Deze keer een leuke haarstrik van maar weinig spullen!
Dit is een variatie die ik heb bedacht op de normale Diy.
Ik had een filmpje gemaakt maar daar deed het geluid het niet van ik heb het met meerdere programmas geprobeerd maar het lukte niet het te fixen heel jammer maar ik heb er nog wel een artikel van kunnen maken:

Je hebt nodig:
1 wit stukje(of een andere lichte kleur)stof,dit kun je van een oud t-shirt of broek knippen.
Naald 
Draad
Schmink/Verf
Sponsje
    Je begint met een stofje te knippen van 10 bij 5 cm
   
   Je pakt het sponsje en begint de schmink/verf op het stofje te deppen zo zag het er uiteindelijk bij mij  
    Uit.

  Dan pak je een speld en die doe je in het midden.Dit naai je dicht bij elkaar zodat het in het midden               
  Dus samengetrokken word dan gaat het al op een strik lijken.

    Je doet het elastiekje heen.
  

    En ook het stofje.

    Dit naai je aan elkaar en je knipt de rafels af.

    Tadaa hij moet nog wel even drogen...

    Hij is droog en ik heb hem gelijk om mijn knot gedaan:)

    Liefs Anne



   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten