Pagina's

zaterdag 21 december 2013

Christmas songs

 Zijn jullie ook al in de kerstsfeer ? Al die gezellige lichtjes, lekker eten en een mooie kerstboom. Maar voor mij is het  pas  kerst als al die  kerstliedjes op de radio komen. Heerlijk meezingen soms ook iets te vals vooral bij all i want for christmas for you :).  Hieronder heb ik wat liedjes gezet, echte klassiekers. En voor iedereen een fijne kerst. Oja enne er komen de komende dagen heerlijke kerstrecepten online.

All i want for christmas is youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.

Voor mij best wel bijzonder. Samen met vriendinnen heb ik dit gezongen met een optreden voor school. Hij klinkt leuk en makkelijk. Maar het is nog best wel een moeilijk liedje om te zingen, maar dit maakt hem niet minder leuk.


 Een gezellig kerstnummer. Bij mij nu een van de meest gedraaide nummer op mijn afspeellijst. Ik wens jullie een fijne kerst en hopelijk valt er voor het ultieme kerstgevoel toch nog een beetje sneeuw 

 


Veel vrolijke kerstgroetjes sofia 
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten