Pagina's

zaterdag 14 december 2013

Saffron Londen

Een nieuwe wintercollectie van Saffron Londen !
Kijk met me mee wat ik ervan vond.
De flesjes zijn zoiezo al mooi om te zien kijk nou:
   Een zwarte ,diep oranje en warm grijs.
   Vanwege mijn korte nageltjes heb ik een nagelwieltje gekocht waar ik het op ga laten zien.
   
    Oke we beginnen met de zwarte.
    Na twee laagjes is ie perfect het is gewoon een normale zwart .
     

    Nu de oranje.
    De oranje daar ben ik benieuwd naar in het flesje ziet ie er donker uit maar 
    of dat in het in het echt ook zo is?

    Ja dit is een mooie kleur niet een knallende oranje waar mee je in de winter er raar bijloopt.
    Maar ook niet te donker deze zat ook na twee laagjes perfect.

    En als laatste de grijs.
    

    Niet heel bijzonder net als de zwart maar wel een mooie grijs ook na twee laagjes zat deze perfect.

    Ik vond het een mooi paar niet heel bijzonder maar wel mooi.
    Ik ben er blij mee en ook met mijn nagelwieltje die is trouwens niet van dit merk hoor.

    Liefs Anne
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten